عزیز، درود!
انتخاب شهر
نیازمندیهای لوکوپوک
تخته سیاه
درد دل ها
مدیریت ارتباط با مشتریان
پنل پیامک لوکوپوک
تصاویر
دفترک
طراحی وب سایت
نیازمندیهای لوکوپوک
مسابقات تخته سیاه

با استفاده از وردپرس یک کسب و کار مدرن ایجاد کنید

(1399 فروردین 18)

راه‌اندازی یک سایت اینترنتی برای کسب و کارتان، برند شما را معتبر می‌کند و باعث می‌شود مشتریان جدید به سمت شما سرازیر شوند. امروزه داشتن یک سایت مانند هویت یک برند شده‌است و نبودش به این معناست که از رقبای خود عقب هستید. روش‌های بسار زیادی برای طراحی سایآت وجود دارد اما هیچوقت در ابتدا یک سایت چند صد میلیونی به کار شما نخواهد آمد و شما باید بتوانید در ابتدا تا جایی که می‌توانید هزینه‌های خود را کم کنید. یکی از راه‌های کم هزینه و بسیار موثر برای کسب و کار شما، انتخاب پلتفرم وردپرس است. وردپرس محبوب‌ترین سایت‌ساز در اینترنت است و بیش از ۳۰ درصد سایت‌ها در اینترنت توسط این پلتفرم ایجاد شده‌اند. ین درحالی است که روزانه هزاران نفر در حال توسعه و ساخت افزونه‌هایی برای این سایت‌ساز قدرتمند هستند و شما می‌توانید با استفاده از آن، هر آن‌چیزی را که می‌خواهید در سایت خود داشته باشید. همچنین دیگر نیازی نیست که شما به شرکت‌های طراحی سایت مراجعه کنید و کسب و کارتان و سایت خود را به دست آن‌ها بسپارید. شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش وردپرس مجموعه‌ی همیار آکادمی(همیار وردپرس) سایت خود را راه‌اندازی کنید و از حجم بسیار زیاد کاربران اینترنت نیز استفاده کنید.

با ایجاد طرح‌های گرافیکی، کسب و کار خود را جذاب کنید.

نحوه استفاده از ابزارهای گرافیکی و ایجاد طرح‌های گرافیکی جذاب، یکی از عواملی است که بر روی کل کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد. شما برای انتشار محتوا در اینستاگرام، برای انتشار تصاویر در سایت و هر شبکه‌ی اجتماعی دیگر، به تسلط بر روی ابزارهای گرافیکی نیاز دارید. تصاویر اولین چیزی است که کاربران و مخاطبین شما را به خود جذب می‌کند. شما با تسلط بر روی نرم‌افزارهای گرافیکی، می‌توانید ظاهر برند و کسب و کار خود را در اینترنت بهبود دهید. دوره آموزش گرافیک مجموعه‌ی همیار آکادمی، تمامی ابزارهای گرافیکی حرفه‌ای شرکت Adobe به شما آموزش داده می‌شود و می‌توانید با شرکت در این دوره، به راحتی بر روی این ابزارها تسلط پیدا کنید. 

با استفاده از موثرترین روش بازاریابی، فروش خود را افزایش دهید


  

امروزه بحث برند شدن و بازاریابی در اینترنت یکی از مسائل بسیار مهمی است که بیشتر استارتاپ‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. حتی این مسئله آنقدر مهم است که بیش‌تر شرکت‌‌های بزرگ، بسیار هزینه می‌کنند تا نیروهای کاربلد این حوزه را به‌کار بگیرند و از آن‌ها استفاده کنند. اگر قیف کسب و کار شما به خوبی کار کند و شما بتوانید به یک حجم وسیعی از مشتریان وفادار دست پیدا کنید و به جمع‌آوری اطلاعات آن‌ها مانند ایمیل بپردازید، می‌توانید با استفاده از ایمیل مارکتینگ، مشتریان بسیار وفاداری را به کسب و کار خود جذب کنید. شما باید بدانید یک ایمیل خوب چگونه است و تا چه حد بر روی مشتریان شما تاثیرگذار است. برای اینکه بتوانید از موثرترین روش بازاریابی در اینترنت بهره ببرید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به صفحه‌ی آموزش ایمیل مارکتینگ مجموعه‌ی همیار آکادمی مراجعه کنید.

شما هیچ آگهی را در لیست علاقه مندی های خود ذخیره نکرده اید..